مراقب فیلترشکن آلتراسورف پرو (Ultrasurf Pro) باشید!!!



آزاد نت: یک نرم افزار فیلترشکن با نام Ultrasurf pro در اینترنت در حال انتشار است که نه تنها هویت این برنامه اصلا مشخص نیست بلکه در حین دانلود از طرف آنتی ویروس مرورگر در مورد استفاده از آن اخطار  داده می شود. این نرم افزار بعد از نصب می تواند به ویندوز و سخت افزار کامپیوتر آسیب وارد کند و از طرفی چون هویت منتشر کننده, هویت نرم افزار و گواهینامه امنیتی آن هنوز مشخص نشده است از لحاظ امنیتی نیز می تواند خطرناک باشد.
این نرم افزار از طریق دو سایت زیر:
http://www.ultrasurf.pro
http://cloobmusic.asia

و لینک دانلود:
www.cloobmusic.asia/Anti%20filter.exe
منتشر می شود و سرور هر دو سایت در آلمان قرار دارد. سایت اول گویا سایت اصلی برنامه است که آن را معرفی می کند اما از آنجا که لینک دانلود موجود در سایت اصلی همان لینک دانلود در سایت دوم می باشد پس احتمال می رود که هر دو سایت وابسته به هم باشند. 
آی پی سرور سایت اولی 176.9.140.134 می باشد که بر روی این آی پی سرور 10 سایت ایرانی و بعضی از آنها با پسوند ir نیز قرار دارد و با توجه به نکته بالا احتمال می رود که همه این سایتها وابسته به یک نفر یا یک شرکت ایرانی باشد. (میتواند اتفاقی هم باشد پس این فقط احتمال است)



نام این برنامه از نرم افزار معروف و امن UltraSurf گرفته شده است. نسخه اصلی آلتراسورف را می توانید از وبسایت اصلی برنامه به آدرس زیر دریافت کنید:
http://ultrasurf.us


No comments:

Post a Comment

Labels