هشدار در مورد یک سایت ارائه دهنده کریو برای عبور از فیلترینگ


آزاد نت: چند روزی هست  یک سایت که مشخصات کریو رایگان برای عبور از فیلترینگ ارائه میدهد در اینترنت تبلیغ می شود.آدرس سایت مورد اشاره:
http://rahno.in/free
می باشد.
این سایت دارنده آی پی آدرس 5.9.87.109 می باشد که هاست یا میزبان این آی پی متعلق است به یک شرکت ایرانی در تهران:
http://abtinweb.com



از آنجایی که ترافیک کاربراستفاده کننده از این سرورهای معرفی شده در سایت بالا در کنترل پنل مدیر سرور قابل مشاهده است و با توجه به اینکه این سرورها متعلق به یک شرکت در ایران هست پس اگر فعالیتی در اینترنت دارید که می تواند از طرف نهادهای امنیتی ایران برایتان مشکل ایجاد کند از این سرورها استفاده نکنید.


(این هشدار به این معنا نیست که فروشنده حتما اطلاعات کاربر را در اختیار نهادهای امنیتی ایران می گذارد و به این معنا هم نیست که همه فروشندگان اطلاعات کاربر را رصد می کنند. اما ممکن است به دلایل مختلف اطلاعات کاربر به دست نهادهای امنیتی بیوفتد. توجه کنید که برنامه هایی که ترافیک کاربر را رمزگذاری می کنند فقط قابلیت رمزگذاری برای سایتهایی که SSL در آنها فعال است را دارند. اگر تصمیم دارید که از پراکسی هایی استفاده کنید که توسط فروشندگان ایرانی ارائه می شود, از آنها فقط برای کارهای معمولی و بی خطر استفاده کنید. برای فعالیتهایی که می تواند از طرف نهادهای امنیتی برایتان مشکل ایجاد شود می توانید آنها را موقتا قطع و از برنامه های امن مانند سایفون, فریگیت, تور و هات اسپات شیلد استفاده کنید.)


انجمن فیلترشکن در فیسبوک - پرسش و پاسخ در مورد راه های عبور از فیلترینگ
https://www.facebook.com/groups/proxy.mpf

No comments:

Post a Comment

Labels